Hopp til innhold

Handlekurv

Handlekurven din er tom

Frakt og Levering

Hvordan leverer vi våre produkter?

Sporet hjemme-levering (Post Nord + HeltHjem)

  • Gjennomsnittlig leveringstid er mellom 3-5 virkedager.
  • Du får gratis frakt på alle ordrer fra 1500 kr.
  • Estimert leveringstid står i kassen før betaling.

Produksjonstid vil være mellom 2-5 virkedager

Virkedager er gjeldende dager: mandag-fredag, unntatt helligdager. Vær oppmerksom på at vi ikke normalt behandler eller sender ordrer i helger og helligdager/røde dager. Alle bestillinger som har blitt plassert i disse dagene behandles påfølgende virkedag. Levering er avhengig av operatørene våre (PostNord og HeltHjem) og kan være utsatt for forsinkelser vi ikke har noe form for kontroll over. Bestillinger kan ta lengre tid enn vanlig i salg-sesonger, F.eks. Black Friday, Julesalg, Påskesalg, Cyber Monday osv. 

På grunn av stor etterspørsel vil vi beklage på forhånd om alle bestillinger ikke blir sendt i tide, spesielt rundt disse salgsperiodene. Vi beklager dermed på forhånd hvis det oppstår noen form for forsinkelse. 

 

Brukerstøtte

For ytterligere informasjon og spørsmål angående transportører, leveringstider, materialer, sporingsinformasjon osv, kan du sende inn en forespørsel til vårt kundestøtte-team. Iceyard.business@gmail.com

Vær oppmerksom på at når bestillingen din er sendt og levert til din nærmeste Post Nord butikk, er Iceyard ikke lenger ansvarlige for tap eller skader. Det er kundens ansvar å følge sporingsinformasjonen som er oppgitt og kontakte den respektive posttjenesten (PostNord) for å sikre en sikker og rettsidig levering av kjøpet. Vi vil selvfølgelig hjelpe deg med å gjenopprette en vare etter beste evne, men vil ikke gi en erstatning eller refusjon før varen har blitt returnert vellykket eller det kan gis bekreftelse på at varen returneres. Refusjoner utgjør den totale verdien av returnerte varer. Vær dermed oppmerksom på at leveringsgebyr ikke refunderes med mindre du mottar feil vare.